Login

Wat bij foutmeldingen? 

Tijdens het aankoopproces kan het online-ticketsysteem de volgende foutmeldingen geven.

 

1/ "Deze Identiteit Behoort Bij Een Ander Account"

- Situatie: Je wil je registreren in ons online-ticketsysteem, maar wanneer je op ‘Bewaar’ klikt, verschijnt de foutmelding ‘Deze Identiteit Behoort Bij Een Ander Account’.

- Reden foutmelding: Dit betekent dat het e-mailadres dat je ingaf, al in ons systeem staat, met andere woorden: op dat mailadres bestaat al een account. Het e-mailadres is het enige uniek veld, dus dat moet altijd verschillend zijn.

- Oplossing: Er zijn twee mogelijke oplossingen…

  • * Je werkt verder in het al bestaande account: je gaat naar het beginscherm (door op het KVM-logo bovenaan te klikken) en je logt in op het e-mailadres dat je wou ingeven. De kans is reëel dat je je paswoord niet meer weet, dat kan je vernieuwen door te klikken op ‘Paswoord vergeten’, waarna je je e-mailadres moet ingeven en er meteen een nieuw paswoord naar dat mailadres gestuurd wordt. Wens je daarna de gegevens in je account na te kijken en eventueel aan te passen, dan kan je, na het inloggen, rechts boven op ‘Mijn Account’ klikken, en dan nog eens op ‘Mijn Account’ – om in het volgende scherm de gegevens van je account te kunnen raadplegen.
  • * Je wil toch een nieuw account aanmaken: je klikt op ‘Registreren’ en geeft je gegevens in, maar met een ander e-mailadres, één dat dus nog niet in ons ticketsysteem staat.

 

2/ "No more than ‘x’ items are allowed for KV Mechelen vs xxxx"

- Situatie: Je wil tickets aankopen voor een bepaalde wedstrijd, maar na het aanduiden van de plaatsen en het klikken op ‘Volgende Stap’, verschijnt de foutmelding ‘No more than ‘x’ items are allowed for KV Mechelen vs xxxx’.

- Reden foutmelding: Er zijn twee mogelijke redenen voor deze foutmelding…

  • 1. Je hebt méér plaatsen geselecteerd dan het maximum aantal dat toegelaten is voor die wedstrijd. Bij gewone wedstrijden is dat maximum aantal VIER, bij sommige risicowedstrijden kan dat twee of zelfs één zijn.
  • 2. Je hebt je correct gehouden aan het maximum aantal tickets voor die wedstrijd, maar er zitten nog vorige orders in je winkelmandje. Dit gebeurt vaak wanneer je tickets probeert aan te kopen, de betaling om één of andere reden vastloopt of afgebroken wordt, en je meteen nadien weer een aankoop probeert te doen.

- Oplossing: In beide gevallen dien je sowieso eerst je winkelmandje leeg te maken. Dit kan je niet doen TIJDENS een aankoop, maar VOOR je aan een aankoop begint:

  • * Je gaat naar het beginscherm door bovenaan op het logo van KV Mechelen te klikken;
  • * Je klikt rechts boven op ‘Mijn Account’ en dan op ‘Mijn Mandje’;
  • * Je klikt, onderaan, net boven de prijs, op ‘Maak winkelmandje leeg’, waarna alles uit je winkelmandje verdwijnt.

Belangrijk: indien er even voordien een betaling is vastgelopen, dan kan het zijn dat je, zelfs na het leegmaken van je winkelmandje, toch nog tot een halfuur moet wachten vooraleer je een nieuwe aankoop kan doen (de reden: wanneer de betaling bij een online-aankoop vastloopt of afgebroken wordt, dan wordt deze plaats automatisch door het ticketsysteem voor een tijdje geblokkeerd – een veiligheid ingebouwd om ervoor te zorgen dat niemand anders deze plaats meteen kan inpikken. De consequentie is wel dat de plaats even geblokkeerd blijft – zelfs voor ons, en dus ook voor jou. Maar na een tijdje – kan tot een halfuur duren – verdwijnt deze geblokkeerde plaats uit het systeem en kan je weer aankopen).


3/ "Bad credentials"

- Situatie: Bij het inloggen of het online aankopen verschijnt de foutmelding ‘Bad Credentials’.

- Reden foutmelding: Je account staat niet helemaal juist ingesteld om online aankopen te doen.

- Oplossing: Dit kan je niet zelf oplossen. Je neemt contact op met ons via 015 21 82 30 (optie 1) of ticketing@kvmechelen.be – en wij passen dat voor jou aan.


4/ "De Transactie is mislukt"

- Situatie: Op het einde van je online-aankoop verschijnt de foutmelding ‘De Transactie is mislukt’.

- Reden foutmelding: Wanneer deze foutmelding verschijnt, betekent dat dat er iets foutgelopen is tijdens het aankoopproces. MAAR héél soms verschijnt deze foutmelding ook wanneer de aankoop toch doorgegaan is en volledig correct in het systeem staat. Dit gebeurt wanneer de bank net één nanoseconde te laat aan het ticketsysteem laat weten dat de betaling in orde is, waardoor de foutmelding ten onrechte verschijnt.

- Oplossing: Wanneer deze foutmelding verschijnt, volg dan deze drie stappen…

  • * Kijk na enkele minuten in je mailbox of de tickets werden doorgemaild. Indien ja, dan is de aankoop toch volledig in orde en hoef je niks meer te ondernemen. Je kan met deze tickets naar de wedstrijd komen kijken.
  • * Indien je géén tickets ontvangen hebt, kijk dan even of het bedrag van je rekening is gegaan. Is dat het geval en je hebt géén tickets ontvangen, mail een kopie of scan van het bankuittreksel naar ticketing@kvmechelen.be. Dan mailen we de tickets alsnog naar jou door.
  • * Indien je geen tickets ontvangen hebt, en het bedrag is niet van je rekening gegaan, dan is de aankoop niet doorgegaan, en kan je opnieuw proberen aan te kopen.

Twijfel je, dan kan je altijd voor alle zekerheid contact opnemen met ons, via 015 21 82 30 (optie 1) of ticketing@kvmechelen.be.


5/ "No label for pk"

-       Situatie: Ergens tijdens het aankoopproces verschijnt de foutmelding ‘No Label for pk’.

-       Reden foutmelding: Dit verschijnt wanneer er een fout gebeurt, die nog niet gedefinieerd is.

-       Oplossing: Je neemt contact op met ons via 015 21 82 30 (optie 1) of ticketing@kvmechelen.be.